نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در شهرک فناوی الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه

0

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجانغربی از برگزاری اولین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه خبر داد و افزود: این نمایشگاه به همت دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان و همکاری شرکت شهرکهای صنعتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجانغربی ،علی اکبر عسکری با بیان اینکه این نمایشگاه نهم اسفند ماه با حضور مقامات استانی افتتاح و شروع بکار کرد، اظهار داشت: این نمایشگاه تا 11 اسفند و در محل نمایشگاه دائمی شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی برپا است.

وی با اشاره به اینکه تعداد 24 غرفه در این نمایشگاه دائر شده است، افزود: غرفه هایی از دانشگاه صنعتی ارومیه، شهرداری، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل فنی و حرفه ای، سازمان مدیریت صنعتی، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی و مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت کرده اند.

عسکری تصریح کرد: غرفه ای نیز متعلق به شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی در این نمایشگاه مستقر شده است که به معرفی شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه و برنامه های حمایتی معاونت صنایع کوچک می پردازد.

رییس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجانغربی با بیان اینکه همزمان با برگزاری نمایشگاه، کارگاه های آموزشی نیز برای ارتقاع سطح علمی و تجربیات کارآفرینان برگزار می شود، گفت: معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با حضور در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه از این شهرک و نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی بازدید کرد.

Leave A Reply