بازدید سرپرست مرکز ملی فرش ایران از شهرک تخصصی فرش خراسان شمالی

0

به گزارش خوشه های کسب و کار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی ؛ معاون وزیر صنعت , معدن و تجارت و سرپرست مرکز ملی فرش ایران در این بازدید گفت: امکانات اولیه مورد نیاز برای سرمایه گذاران مرتبط با صنعت نساجی و فرش در این شهرک صنعتی فراهم است .

حمید کارگر بر حمایت همه جانبه مسئولان استان تاکید کرد و افزود: برای جذب سرمایه گذاران صنعتی در این بخش باید از تبلیغات و رسانه ها بیشتر استفاده شود تا متقاضیان سرمایه گذاری به این شهرک تخصصی جذب شوند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان شمالی در این بازدید خاطر نشان ساخت: امکانات زیربنایی شهرک تخصصی فرش بجنورد تکمیل شده و هم اکنون آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان شمالی افزود: این شهرک تخصصی به صورت کارگاهی طراحی شده است و قابلیت سطح اشغال 100 درصدی را برای سرمایه گذاران دارد که این امر در دیگر شهرکهای صنعتی استان امکان پذیر نیست.

وی  ادامه داد: متقاضیان سرمایه گذاری در کلیه بخشهای مرتبط با دستبافته ها می توانند در این شهرک صنعتی سرمایه گذاری کرده و کلیه زمین خریداری شده را به ساخت بنای کارگاه خود اختصاص دهند که این امر موجب کاهش هزینه های ساخت و ساز و کاهش متراژ واگذاری مورد نیاز به واحدهای صنعتی می شود.

محمدعلی یوسفی افزود: این شهرک به صورت تخصصی برای ایجاد کارگاههای فرش وکلیه صنایع وابسته به آن طراحی گردیده که قابلیت استقرار نمایشگاههای فرش ، صنایع دستی و موزه فرش را نیز دارد.

وی ادامه داد: همچنین سایر صنایع همگن نیز از قبیل صنایع مبل ، پرده ، مصنوعات چوبی نیز می توانند در این شهرک تخصصی مستقر شوند.

 

Leave A Reply