بازدید مشاور استاندار میسان عراق از دو شهرک صنعتی خوزستان

0

مشاور استاندار میسان عراق گفت: خوزستان در بخش کشاورزی و تولید محصولات غذایی پیشرفت های خوبی دارد و نکته مهم این است که چگونه میتوان این محصولات را به استان میسان وارد کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان خوزستان، کامل چلوب حاتم  مشاور استاندار میسان عراق در دیدار با اعضای کنسرسیوم صنایع غذایی خوزستان و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ضمن قدردانی از فرصت بوجود آمده و رضایتمندی از بازدیدها، این فعالیت ها را بستری برای پشت سر گذاشتن تحریم دانست .

چلوب حاتم   اظهار داشت: محصولات ایرانی در استان میسان علاقمند زیاد دارند و تجار ایرانی برای ورود محصولات و ارائه آن به عراق باید تلاش کنند و از تبلیغات استفاده نمایند چرا که از کشورهای دیگر نیز در عراق محصولات زیاد است .

وی با بیان اینکه بازار عراق فرصت طلایی و خوبی برای فروش محصولات ایرانی است، افزود: مشکل بازرگانان خوزستانی این است که دفتر یا نمایندگی در کشور عراق ندارند و اگر نمایندگی برای خودشان در عراق برپا نمایند می توانند با ثابت نگه داشتن قیمت ها بازار را در دست بگیرند .

مشاور استاندار میسان عراق از مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان خواست با توجه به نزدیکی این دو استان زمینه های همکاری فراهم شود و تجربیات شهرک سازی به کشور عراق انتقال داده شود

  چلوب حاتم   ابراز امیدواری کرد بتوان همکاری های خوبی را با استان خوزستان داشته باشند .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خوزستان نیز ضمن معرفی این شرکت و توانمندی های صنعتی و تولیدی استان خوزستان گفت: به زودی برنامه زمان بندی مناسبی تهیه خواهد شد تا موانع و مشکلات بر سر راه صادرات با کشور عراق برداشته شود .

 اخلاق محمدیان  افزود: تمام مراحل انجام کار با دفتر توسعه روابط با کشور عراق هماهنگ خواهد شد .

وی بیان داشت: شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان آماده هرگونه همکاری با استان میسان عراق می باشد .

گفتنی است مشاور استاندار میسان عراق از شهرکهای صنعتی شماره یک و دو اهواز دیدن و با صنعتگران به گفتگو پرداخت.

Leave A Reply