مطالعه بازار مبل مشهد در جریان تور صنعتی

0

   

گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم از برگزاری تور صنعتی مشهد در راستای مطالعه بازار مبل این شهر توسط اعضای خوشه مبلمان قم خبر داد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم از برگزاری تور صنعتی مشهد در راستای مطالعه بازار مبل این شهر توسط اعضای خوشه مبلمان قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی، روح اله ابراهیمی با اعلام این خبر افزود: یکی از چالشهای اصلی خوشه مبل استان بازار محدود و ضعف و مشکلات فراوان در سیستم بازاریابی است. به همین جهت دفتر توسعه جهت کاهش این معضل، مطالعه بازار داخلی و برنامه ریزی جهت توسعه آن را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

ابراهیمی در ادامه گفت: یکی از راهکارهای مطالعه شده جهت گسترش بازار داخل، ایجاد نمایندگی در شهرهای بزرگ و بازارهای اصلی مبل کشور و ارائه محصول بدون واسطه توسط تولید کننده است که این تور صنعتی با همین هدف برنامه ریزی و اجرا گردید.

وی با اشاره به شکل گیری شبکه نرم بازار در خوشه مبل استان خاطر نشان کرد: این برنامه با مدیریت دفتر توسعه و مشارکت شبکه نرم بازار خوشه انجام شده و مطالعه بازارهای دیگر نیز در حال اجرا می باشد.

ابراهیمی با مثبت ارزیابی کردن نتایج این سفر افزود: در این سفر مذاکرات اولیه با برخی از نمایشگاه داران و توزیع کنندگان مشهد صورت گرفت که با استقبال برخی از آنها از این نحوه همکای با تولید کنندگان استان قم و نیز محصولات ارائه شده مواجه شد و طرفین بر ادامه ارتباط و ایجاد همکاری توافق کردند.

 

 

Leave A Reply