مرتفع نمودن تامین مواداولیه صنایع پلاستیک استان هرمزگان

0

   

گروه خبر: مرتفع نمودن تامین مواداولیه صنایع پلاستیک استان هرمزگان

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان از نشست با مدیران واحدهای صنعتی صنایع پلاستیک و مرتفع شدن تامین مواد اولیه آن صنعت خبرداد.
بهمن غلامپور گفت: این شرکت به دنبال این موضوع می باشد تا جایی که امکان داشته باشد، مشکلات موجود در حوزه های مختلف از جمله صنایع کوچک را مرتفع کند، تا تمرکز تولیدکنندگان و سرمایه گذاران تنها در بخش تولید محدود گردد.
وی در ادامه اظهارداشت: یکی از عمده ترین مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی صنایع پلاستیک استان هرمزگان تامین مواد اولیه میباشد، با تفاهم نامه ای که ما بین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی منعقد گردید مقرر شد واحدهای واحدهای صنعی صنایع پلاستیک استانها، نسبت به تشکیل شرکت تعاونی صنایع پلاستیک اقدام و بعد از آن عضو اتحادیه سراسری تعاونی های تامین کننده نیاز صنعت پلاستیک شوند تا بتوانند به سهولت مواد اولیه محصولات خود را تامین کنند.
ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: از مزایای عضویت تعاونی ها در اتحادیه مذکور امکان خرید در بورس کالا، دو برابر شدن ظرفیت ثبت تقاضا در بورس کالا، برخورداری از تسهیلات مورد پیگیری نظیر خرید اعتباری، تسهیل خدمات کارگزاری نام برد.
درپایان نشست بهمن غلامپور ابراز امیدواری کرد بتوان با اتخاذ تصمیمات مناسب در رایزنی با ادارات مرتبط، موانع موجود را برداریم و به نقطه ایی برسیم که مطلوب صنعت هرمزگان باشد.

Leave A Reply