جرايم مالياتي تعاوني ها بخشوده مي شود

0

سيدحميد کلانتري در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، با اعلام اين خبر که درباره شرايط بازار و جرايمي که به تعاوني‌ها تحميل شده بود نشست‌هايي را با سازمان امور مالياتي برگزار کرديم، اظهار داشت: در اين نشست توافق شد که سازمان امور مالياتي با دريافت اصل بدهي جرايم مالياتي را ببخشد.

وي افزود: مشکلات مالياتي شرکت‌هاي تعاوني يکي از مهمترين موارد پيگيري شده در وزارت تعاون بود که هفته گذشته به طور کامل حل و فصل شد.

معاون امور تعاون وزير کار همچنين با اشاره به توانمندي‌هاي بخش تعاون و امکان فعاليت بيشتر در اقتصاد تأکيد کرد: رئيس جمهور در سخنراني اخير درباره سياست‌هاي اقتصادي به تحريک تقاضا و رونق اقتصادي تأکيد کرد که بخش تعاون مي‌تواند يکي از راهکارهاي موثر اين امر باشد.

کلانتري افزود: سرانه مصرف اعتبار تعاوني‌ها معمولا کمتر از واحدهاي مشابه است که در حوزه ايجاد شغل و خروج از رکود مي‌توانند با مزيت‌هاي خود نقش آفريني فعال‌تري داشته باشند.

وي ابراز اميدواري کرد که دولت در بسته سياستي خود به خوبي از توانمندي‌هاي بخش تعاون استفاده کند.

معاون امور تعاون وزير کار در بخش ديگري از مصاحبه با خبرگزاري فارس از گردهمايي تعاوني‌هاي صادراتي در 10 آبان خبر داد و گفت:‌در اين گردهمايي تعاوني‌هاي صادراتي با هدف انتقال تجربيات خود دعوت مي‌شوند و توانمندي‌هاي خود را به اشتراک خواهند گذاشت.

وي افزود: در اين نشست تخصصي مجموعه‌هايي همچون مرکز توسعه تجارت،‌وزارت صنعت، جهاد کشاورزي، بانک توسعه صادرات، صندوق ضمانت صادرات و صاحب نظران حوزه صادرات حضور خواهند داشت.

Leave A Reply