نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی در اردبیل

0

همزمان با هفته استاندارد با شعار «استاندارد زبان مشترک دنیا» اولین نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی استان اردبیل و کیفیت و استاندارد آن در اردبیل گشایش یافت.

این نمایشگاه که همزمان با برگزاری همایش بزرگ اقتصاد مقاومتی با محوریت خوشه‌های صنعتی استان اردبیل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار شد، تولیدکنندگان واحدهای موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تولیداتشان را به نمایش گذاشتند تا علاقمندان و مخاطبان بیشتر با توانمندی این واحدهای تولیدی آشنایی پیدا کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اردبیل اظهار کرد: این نمایشگاه برای اولین بار با مشارکت شرکت نمایشگاهی آرتا نمانگر اردبیل برگزار می‌شود و سعی بر این است تا در این نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیشتر و بهتر نمایان شود.

ایوب تقواطلب تصریح کرد: ما امروز در حساس‌ترین شرایط اقتصادی کشور با تکیه بر محوریت اقتصاد مقاومتی می‌توانیم بخش عظیمی از ضعف‌ها، کاستی‌ها و نارسایی‌ها را برطرف کرده و زمینه توسعه همه‌جانبه و پایدار را فراهم کنیم.

وی گفت: این نمایشگاه از امروز تا 24 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اردبیل برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از 15 عصر تا 21 شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان افزود: نمایشگاه امسال در تقارن با هفته استاندارد از غرفه‌های متعددی در کنار توانمندی‌های شهرک‌ها با هدف ارائه کیفیت‌های استاندارد انجام شده و به نظر می‌رسد در این باب یک حرکت و توان مضاعف مشاهده شده و قابل لمس باشد.

Leave A Reply