افتتاح چهل و دومین نمایشگاه بین المللی بازرگانی بغداد با حضور جمع کثیری از مقامات کشوری وتجار و بازرگانان

0

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران به نقل از نماینده اعزامی این شرکت در نمایشگاه عراق :

چهل و دومین نمایشگاه بین المللی بازرگانی بغداد با حضور 590 شرکت داخلی و خارجی از 22 کشور جهان از جمله آلمان , فرانسه , ترکیه , روسیه , انگلیس , هلند , برزیل , ژاپن , ایتالیا , اسلواکی , مصر و ایران در فضایی به مساحت 13,000 متر مربع سرپوشیده و 4,000 متر مربع فضای باز در ساعت 11 روز یکشنبه مورخ 10 آبان 1394 افتتاح گردید.

بنا بر این گزارش :

این نمایشگاه طی مراسمی با حضور جمعی از نمایندگان مجلس , رئیس کل بانک مرکزی , معاونین وزرای بازرگانی و مخابرات و مقامات لشکری عراق و معاون استاندار بغداد و وزیر صنعت لبنان , سفرای کشورهای حاضر و سایر کشورها با سخنرانی دکتر حیدرالعبادی نخست وزیرعراق در محل همایشهای شرکت نمایشگاههای بین المللی بغداد رسما افتتاح و آغاز بکار نمود.

جناب آقای سلطانی فر, معاون محترم سفیر ایران در عراق نیز به اتفاق هیات همراه در این مراسم حضور داشته و از غرفه های مشارکت کنندگان ایرانی بازدید بعمل آوردند.

شایان ذکر است :

جمهوری اسلامی ایران با حضور36 شرکت در زمینه های مواد غذایی , سیمان , لوازم بهداشتی ساختمان , سنگ ساختمانی , لوله و اتصالات , لوازم خانگی, مواد شیمیایی و صنایع خودرو سازی بزرگترین مشارکت کننده بعد از کشور ژاپن در این نمایشگاه می باشد.

قابل ذکر است :

شرکتهایی ایرانی در فضایی به مساحت 1,200 متر مربع در دو سالن 7 و 2 محل دائمی نمایشگاههای بین المللی بغداد پذیرای تجار و صاحبان صنایع عراقی میباشند.

Leave A Reply