معاون وزیر اقتصاد:حمایت از تولید داخلی رویکرد اساسی دولت است

0

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس، محمد خزاعی روز سه شنبه در بازدید از صنایع فعال این منطقه تجاری صنعتی، از نزدیک در جریان سرمایه گذاری ها و فعالیت های اقتصادی این منطقه قرارگرفت.
وی در بازدید از گروه صنعتی آمیکو به عنوان یکی از واحدهای تولید خودرو سنگین و نیمه سنگین کشور، بر لزوم شناسایی چالش ها و رفع فوری مشکلات تاکید کرد.
گفتگو با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی حاضر در سایت های صنعتی ارس یکی دیگر از برنامه های معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی کشور بود.
ارس، بعنوان صنعتی ترین منطقه آزاد کشور در شمال غرب ایران واقع شده و دارای سایت های تولیدی و صنعتی در حوزه های صنایع سنگین، نیمه سنگین و پاک بوده و سایر فعالیت های اقتصادی از جمله کشاورزی ، گردشگری و بازرگانی در آن رونق دارد.
این منطقه آزاد در135 کیلومتری مرکز آذربایجان شرقی قرار گرفته و در امتداد رودخانه ارس با کشورهای آذربایجان، ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان همسایه است.
منطقه آزاد ارس در سال گذشته در بین سایر مناطق آزاد کشور، رتبه نخست در جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی را به خود اختصاص داد.

Leave A Reply