بازدید 30 واحد فعال خوشه سوهان از کارخانه گز سکه و مرکز رشد گز عتیق

0

گروه خبر: هيأتي 30 نفره از خوشه سوهان قم، از کارخانه گز سکه و مرکز رشد گز عتیق بازدید کردند.

به گزارش دفتر توسعه خوشه سوهان؛ مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان قم با اعلام این خبر اظهار داشت:در راستای آشنايي با نوآوری های جدید در تولید گز و کسب ایده های جدید، روز 23 دي ماه هيأتي متشکل از فعالین اصلی خوشه سوهان اعم از واحدهای سوهانپزی، تامین کنندگان مواد اولیه و قوطی سازان به اصفهان سفر كردند.

مهندس امير طيبي نژاد گفت: یکی از مشکلاتی که در توسعه خوشه و فعالیت های خوشه ایی وجود دارد، عدم وجود دانش فنی و اجرایی نشدن ایده های جدید در زمینه تولید محصولات متنوع و سازگار با نیاز و خواست مشتری می باشد که هماهنگی و تعامل بیشتر واحدها با مراکز دانش بنیان و مراکز رشد مي تواند به اين امر كمك نمايد.

وي تصریح کرد: در جریان بازدید از کارخانه گز سکه و مرکز رشد عتیق، فعالان خوشه سوهان قم به بحث و تبادل نظر  با مديران گز سكه و مركز رشد گز عتیق پرداختند.

شايان ذكر است مرکز رشد خوشه فناوری‌های گز، شیرینی، شکلات و صنایع وابسته از تابستان 1392 فعالیت خود را به عنوان اولین مرکز رشد در زمینه  فناوري‌هاي گز، شیرینی، شکلات و صنایع وابسته با همکاری شرکت گز سکه و تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز کرده است.

Leave A Reply