۱۱ ماموریت جدید سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران

0

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی تولید وتجارت ایران (شاتا)؛‌« مهندس محمد رضا نعمت زاده » در متن حکم صادر شده آورده است :‌به استناد ماده ۱۱ اساسنامه شرکت مادر تخصصی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و به موجب مصوبه مجمع عمومی عادی بطوذ فوق العاده سازمان به عنوان معاون وزیر ، رییس هیات مدیره و مدیر عامل این سازمان منصوب می شوید تا در چارچوب قوانین مرتبط به سازمان و شهرکهای استانی و آیین نامه های اجرایی و مقررات جاری کشور نسبت به هدایت و مدیریت سازمان و شهرکهای استانی در جهت پیشبرد اهداف توسعه صنعتی کشور ، بالاخص رعایت ۱۱ ماموریت جدید اقدام نمایید.
 
۱۱ ماموریت ابلاغی مهندس نعمت زاده به این سازمان :
 – با توجه به رفع تحریم های ظالمانه ، لازم است تا با همکاری معاونان ، مدیران ستادی و سازمان های استانی ، مشکلات عمده طرحها و صنایع مستقر دز شهرکهای صنعتی را دسته بندی نموده و ضمنا از تجارب و ابتکارات استانهای موفق ، در مورد دیگر استانها نیز بهره مند شده ، با همکاری مدیران واحدهای مذکور در جهت رفع آنها چاره اندیشی و اقدام شود.
 _ نهادینه نمودن روابط صنایع بزرگ و صنایع کوچک منجمله در رابطه با صنایع اقماری .
 _ برنامه ریزی و کمک به انجام مستمر آموزشهای مورد نیاز واحدهای صنعتی .
 _ ساماندهی تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع کوچک از تولید کنندگان داخالی و از طریق واردات .
 _ بررسی و رفع موانع نواقص و محدودیت های شهرکهای صنعتی از لحاظ سرویس های جانبی و زیر ساختها .
 _ ایجاد ساختار مناسب برای رفع مشکلات فنی و ارتقاء کیفی محصولات واحدها با استفاده از اشخاص خبره و توانمند اعم از مهندسین و دانشگاهها .
 _ ایجاد ساختار مناسب برای بهره گیری هر چه بیشتر از همکاری دانشگاهها و مراکز پژوهشی در جهت نوآوری و توسعه فن آوری.
 _ توجه به احداث و تکمیل شهرکهای صنعتی مستقر در استانهای کمتر توسعه یافته با استفاده از توانمندیهای مالی و مدیریتی شهرکهای توامند.
 _ جلب رضایت سرمایه گذاران و صاحبان صنایع مستقر در شهرکهای صنعتی و همچنین صنایع کوچک با ارایه خدمات مناسب و ایجاد تسهیلات لازم.
 _ رعایت اصل اعتدال و اجتناب از هر گونه امور سیاسی و گروهی در سلسله مراتب شرکت و شرکتهای استانی.
 _ تاکید بر خودکفایی مالی در مجموعه فعالیت های آن شرکت و شرکتهای استانی و پرهیز از هزینه های غیر ضرور سرمایه ای و جاری.
 
مهندس نعمت زاده همچنین در ابلاغی به « علی یزدانی » ماموریت داده است تا هنگام تعیین و انتصاب معاون توسعه مدیریت ،‌منابع و امور استانها با حفظ سمت معاونت مذکور را سرپرستی نماید.
 وزیر صنعت، معدن وتجارت در ادامه « حسین نجاتی » را به عنوان عضو غیر موظف هیات مدیره شرکت مادر تخصصی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران منصوب نموده واز زحمات « مهدی جمالی» در دوران تصدی مسئولیت یاد شده تشکر نموده است.

Leave A Reply