صندوق کارآفرینی امید خراسان‌شمالی 182 میلیارد ریال صرف رونق فضای کسب‌وکار کرد

0

مدیرصندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی گفت: صندوق کارآفرینی امید استان خراسان شمالی امسال 182 میلیارد ریال صرف رونق فضای کسب‌وکار کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، امین خوشقامت ظهر امروز به خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 182 میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه به منظور کمک به ایجاد فضای کسب‌وکار در استان خراسان شمالی توسط  صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.
وی بیان داشت: این تسهیلات به منظور اجرای طرح‌های اشتغالزایی، مشاغل خانگی، خویش فرمایی و سایر طرح‌ها پرداخت شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی همچنین پرداخت تسهیلات طرح‌های اشتغالزایی روستایی را از رویکردهای صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی عنوان کرد.
وی با اشاره به میزان تسهیلات پرداخت شده ازدواج از سوی این صندوق اظهار کرد: امسال بالغ بر 46 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان پرداخت شده است.
خوشقامت بیان داشت: این تسهیلات به یک هزار و 344 زوج استان به صورت قرض‌الحسنه از سوی صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی پرداخت شد.
به گفته وی، تسهیلات پرداخت شده توسط صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی، بالاتر از تعهدات این صندوق بوده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی با یادآوری اینکه از 46 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده به زوج‌های این استان 40 میلیارد ریال مربوط به آن دسته از زوج‌هایی استان بوده که در سامانه پرداخت تسهیلات بانک مرکزی نام‌نویسی کردند، گفت: 6 میلیارد ریال تسهیلات نیز به زوج‌های جوان دانشجویی دانشگاه آزاد پرداخت شده است.
وی از کسب عنوان نخست صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی در بین صندوق‌های کارآفرینی امید کشور هم در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج هم خبر داد.

Leave A Reply