حضور فعال خوشه سوهان قم در نمایشگاه گلفود دبی

0

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قم، شکل گیری هیأت های تجاری تخصصی را از مزیت های مدل توسعه خوشه عنوان کرد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم؛ امیرطیبی نژاد در جلسه شورای راهبری خوشه سوهان با اعلام این خبر اظهارداشت: اعزام هیأت های تجاری استان قم به نمایشگاه ها و بازارهای خارجی با هدف صادرات بر اساس مطالعه و با مشورت ذینعفان خوشه صورت می گیرد تا حداکثر استفاده از حضور یک هیأت تخصصی حاصل شود.
 
وی با بیان اینکه گروهی از فعالان خوشه سوهان استان به همراه عامل توسعه در نمایشگاه گلفود دبی حضور یافتند گفت: با توجه به حضور بیش از 5 هزار شرکت از ۱۲۰ کشور جهان در نمایشگاه گلفود دوبی، گروه اعزامی از واحدهای تولیدی سوهان قم توانستند علاوه بر ذائقه سنجی مشتریان، نمایندگی های بالقوه عرضه سوهان قم را نیز در برخی از کشورها شناسایی کنند.
 
طیبی نژاد بیان داشت: نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی گلفود دبی، از نمایشگاه های مهم دنیا می باشد که سالانه شرکت های بزرگ شیرینی و شکلات از 90 کشور دنیا در آن حضور می یابند. و این شرکت با هدف حمایت از صادرات محصولات تولیدی استان قم که از اهداف بزرگ وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد اقدام به تشویق و حمایت حضور فعالان استان در این نمایشگاه کرده است.
 
وی آشنایی با بازارهای جهانی، مخاطب شناسی، تحلیل بازار، آشنایی با سلایق مصرف کننده و برقراری ارتباط بدون واسطه با مصرف کننده و شرکت های بزرگ بین المللی را از دیگر دستاوردهای این سفر برشمرد و خاطرنشان ساخت: نمایشگاه گلفود دبی فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان سوهان قم بود تا با علم روز بسته بندی و نمونه های موفق آن در صنایع غذایی دنیا آشنا شده و برای تغییر در بسته بندی محصولات خود دست به کار شوند زیرا اهمیت بسته بندی در ارزش افزوده این تولید استان بسیار حائز اهمیت می باشد.
 
شایان ذکر است نمایشگاه گلفود اوایل اسفند ماه در دبی برگزار شد که جمعی از تولیدکنندگان سوهان قم برای اولین بار به صورت مشترک برای بازدید از این نمایشگاه توسط خوشه کسب و کار سوهان اعزام شدند.

Leave A Reply