برگزاری دوره آموزشی “برند سازی در صنعت مبلمان”

0

دوره آموزشی "برند سازی در صنعت مبلمان" به مدت 6 ساعت توسط دفتر توسعه خوشه مبلمان و با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی استان ویژه اعضای خوشه برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قم، مهندس طیبی نژاد مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به اهمیت آموزش در راستای توسعه خوشه های صنعتی در این خصوص اظهار داشت: این دوره توسط دفتر توسعه خوشه مبلمان و با همکاری اتحادیه درودگران استان و حمایت شرکت شهرکهای صنعتی و با هدف ارتقاء سطح علمی اعضای خوشه مبل در حوزه برند سازی و مبانی آن در صنعت مبلمان برگزار گردید.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان افزود: در این دوره مباحث کاربردی چون: برند و مفهوم برندسازی، مدیریت توسعه و ایجاد برند، برندسازی در صنعت مبلمان.
وی همچنین با اشاره به این موضوع که این دوره جزو اولویت های اصلی آموزشی در نیاز سنجی انجام شده بوده است گفت: متاسفانه در صنعت مبل استان قم تا کنون شاهد برنامه منسجمی در خصوص برند سازی نبوده ایم و به همین دلیل با وجود توان بالای تولید آنچنان که باید در کشور شناخته شده نیست و باید تلاش کرد تا استان قم به عنوان یک برند در صنعت مبلمان کشور معرفی شود.
در پایان مهندس طیبی نژاد خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز اعضا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دفتر توسعه خوشه مبلمان استان قم می‌باشد که جهت تحقق این مهم تعامل خوبی با اتحادیه درودگران صورت گرفته است و جهت تدوام این دوره ها سعی بر فعالسازی کمیته آموزش اتحادیه و دخیل شدن آنها در برگزاری دوره ها شده است.

Leave A Reply