معرفی خوشه کسب وکار سنگ قم بعنوان پروژه کشوری اقتصاد مقاومتی

0

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم از انتخاب خوشه کسب و کار سنگ استان بعنوان پروژه اقتصاد مقاومتی کشوری خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم؛  امیر طیبی نژاد در دیدار با فعالان خوشه کسب وکار سنگ قم با اعلام این خبر اظهارداشت: خوشه های کسب و کار یکی از ظرفیت های بخش صنایع کوچک کشور است که در تحقق اقتصاد مقاومتی می توانند نقش موثر و بسزایی داشته باشند.
 
وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب و ریاست جمهوری بر ضرورت اقدام و عمل در تحقق اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: در راستای سیاستهای وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران خوشه کسب وکار سنگ قم را بعنوان یکی از پروژه های کشوری اقتصاد مقاومتی این سازمان معرفی کرد.
 
وی در ادامه به توانمندی های استان قم در بخش سنگ اشاره کرد و گفت: در همین راستا و پس از مطالعات کارشناسی از ابتدای سال خوشه کسب وکار سنگ قم شکل گرفت که با توجه به اهمیت موضوع طی هفته جاری عامل توسعه نیز انتخاب و این خوشه در سال اقتصاد مقاومتی با نگاه کشوری فعالیت خود را آغاز کرد.
 
وی با بیان اینکه امیدواریم با توانمندیهای این صنعت در استان و همکاری و تعامل بخشی مناسب فعالان سنگ قم شاهد تحقق خواست رهبر انقلاب در این بخش باشیم تاکید کرد: خوشبختانه استان قم در بحث خوشه های کسب وکار از ظرفیت علمی و تجربه ایی خوبی برخوردار است و طی سالیان اخیر توانسته است در این زمینه موفقیت های خوبی بدست آورد.

Leave A Reply