تلاش فعالان خوشه كسب وكار مبلمان قم براي تامين مواد اوليه ايراني

0

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم از تلاش جدي و تعامل نزديك خوشه كسب و كار استان با خوشه نساجی یزد در راستاي خرید مشترک اعضای کنسرسیوم صمیم خبرداد.
به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم، مهندس امير طيبي نژاد با اعلام اين خبر اظهارداشت: بمنظور هم افزايي بين خوشه هاي كسب وكار كشور و معرفي و بهره وري بيشتر از توان اين خوشه ها و كالاي ايراني تور بازديد فعالان و عامل توسعه خوشه مبلمان قم به يزد و گفتگو با فعالان خوشه نساجي اين استان برگزار شد.
وي افزود: این بازدید با هدف آشنایی بیشتر اعضا با توان ملی در حوزه تولید پارچه رو مبلی و برنامه ریزی جهت خرید مشترک اعضای کنسرسیوم صمیم از خوشه نساجی یزد و کاهش مصرف پارچه های خارجی در خوشه مبل استان انجام شد.
مدیر عامل شرکت شهرکهاي قم با اشاره به بازدید های انجام شده از هفت کارخانه یزد در اين برنامه توضيح داد: مذاکرات جدی و سازنده ای با تولید کنندگان خوشه یزد با هدف خرید مشترک و نیز اعطای نمایندگی فروش در قم انجام شد.
وی حضور یکی از برندهای خوشه نساجي یزد در قم و اعطای نمایندگی به اعضای خوشه مبلمان قم را يكي از دستاوردهاي اين سفر دانست و  اضافه کرد: این مدل تعامل خوشه ای در کشور می تواند گام بلندی در حمایت از تولید ملی و سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد تاكيد رهبر انقلاب و سياست هاي دولت باشد و امید است تا با نهایی شدن توافقات شاهد کاهش مصرف پارچه های خارجی در صنعت مبل قم باشيم.
مهندس طیبی نژاد در ادامه مطالعه بازار مبل یزد و سلیقه مردم این شهر را از ديگر برنامه هاي اين تور صنعتي برشمرد و خاطرنشان ساخت: در حاشيه بازديد هاي صورت گرفته مذاکره با نمایشگاه های این شهر جهت فروش محصولات کنسرسیوم صمیم خوشه مبلمان قم و همچنین بازدید از شهرک صنعتی اردکان و واحدهای کارگاهی در حال ساخت ویژه اعضای خوشه محصولات کنجدی انجام شد.

Leave A Reply