افتتاح دفتر فن بازار منطقه ای در استان البرز

0

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز از افتتاح نخستین دفتر فن بازار منطقه ای در استان خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز، "گودرز رضایی" گفت: فن بازار منطقه ای استان البرز در جهت پاسخ به نیاز میان عرضه و تقاضای فناوری در سطح استان نقش موثری خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه فن بازار، محلی برای مبادله فناوری های نوین بین مراکز تولید علم و صنایع تولیدی است افزود: این مکان بستر انتقال، خدمات مشاوره و بانک اطلاعاتی نوآوری های علمی و صنعتی را مهیا می کند.
 
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین گامهای حمایتی فن بازارها، بسترسازی برای توسعه کسب و کار، تجاری سازی محصولات علمی و تحقیقاتی موسسات، شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه فناوری ها و صنایع پیشرفته کشور است.
 
گودرز رضایی ادامه داد: توانایی شبکه سازی و تحت پوشش قرار دادن کلیه اطلاعات و اخبار در حوزه های عرضه و تقاضای فناوری، محصولات و معرفی متخصصین و بنگاههای فعال در این حوزه، شبکه سازی بین شهرکهای صنعتی و فناوری در قطب های تولیدی، ایجاد تعامل نزدیک با بخش های دانشگاهی و علمی و نیز شرکت های دانش بنیان  از دیگر مزایا است.
 
رضایی" گفت: فن‌بازار با درک مشکلات عدیده فرا روی ساختارهای موجود انتقال فناوری، ساختار جدیدی را طراحی و پیشنهاد کرده است که میتواند نیازهای متعدد عرضه ‌کنندگان و متقاضیان فناوری و نیز علاقمندان به سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف فناوری را برآورده سازد.
 
وی ادامه داد: صنعتگران استان البرز میتوانند با مراجعه به این دفتر به آدرس کرج میدان امام خمینی (ره) بلوار یادگار امام خیابان یاسر 5 پلاک 66  ثبت نام کنند و عضو فن بازار منطقه ای استان  البرز  شوند.
 
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز ابراز امیدواری کرد : در مدت زمان کوتاهی تاثیر فن بازار منطقه ای استان در عرصه های مختلف  فناوری در سطح استان و منطقه نمایان گردد.
 
گفتنی است این مراسم با حضور، مدیرکل امور اقتصادی استانداری البرز، مدیر فن‌بازار ملی ایران، نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی و صنعتگران استان برگزار شد.
 
یادآور میشود؛ فن بازار به معنی بازار فناوری است و یک سیستم انتقال تکنولوژی جامع و یکپارچه به وجود می آورد که مبادله تکنولوژی بین تامین‌کننده و متقاضی تکنولوژی را به صورت سیستماتیک و از طریق تمامی فرآیندهای مبادلات داخلی و خارجی تسهیل می کند.

Leave A Reply