حضور خوشه سنگ استان یزد در نمایشگاه بین المللی سنگ تهران

0

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: خوشه سنگ استان یزد در قالب اخذ غرفه مشترک در هشتمین نمایشگاه بین المللی سنگ های تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران حضور پیدا کرد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، "سید مسعود عظیمی"  با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه که با حضور بیش از150 شرکت ایرانی و 56 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه، پرتغال، چین، سان مارینو، هند و کره جنوبی برگزار شد، شرکت های یزد سنگ بهار، شرکت فراوری سنگ عمران یزد و گل سنگ میبد به صورت غرفه مشترک حضور داشتند.
 
وی افزود: صنایع شرکت کننده در فضای نمایشگاهی به وسعت 13,000 متر مربع آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه انواع سنگ و سنگهای فرآوری شده، ماشین آلات معدن و ابزارآلات مربوطه را در معرض دید عموم قرار دادند.
 
وی خوشه های صنعتی را یکی از راهکارهای ارتقاء سطح توانمندی تولیدکنندگان داخلی و افزایش رقابت پذیری آنها در بازارهای داخلی و خارجی عنوان کرد و یکی از دلایل رونق گرفتن بازار محصولات خوشه های صنعتی استان یزد را در داخل و خارج از کشور اقدامات این پروژه ها برشمرد.
 
گفتنی است: این نمایشگاه از تاریخ 28 الی 31 تیرماه و با حضور ربیعی وزیر کار – تعاون و امور اجتماعی، ادواردو لوپز بوسکتس سفیر اسپانیا در تهران و هیات همراه آنان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

Leave A Reply