به همت شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی اولین سمینار تشریفات نوین برای مدیریت ارتباطات در صحنه بین الملل برگزار شد

0

اولین سمینار تشریفات نوین برای مدیریت ارتباطات در صحنه بین الملل به همت شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی با حضور استاد علی محمد بیدار مغز رییس تشریفات نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران -سازمان ملل متحد ،نیویورک در سالن همایشهای مرکز خدمات فناوری و کسب و کار اراک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی مصطفی آمره مدیرعامل شرکت در این سمینار حمایت از صنایع کوچک و متوسط را یکی از اولویتهای کاری این سازمان برشمرد و اظهار داشت: یکی از راههای حمایت از صنایع کوچک و متوسط استان کمک به توسعه صادرات است که این مهم نیازمند آن است تا واحدها با آداب مذاکره و ارتباطات آشنا گردند که این همایش در جهت آموزش اصول این مهم برگزار گردیده است.
 وی تاکید کرد: از آنجاییکه فرصت برای حضور واحدها و شرکتهای صنعتی استان جهت حضور در نمایشگاههای بین المللی و خارجی و حضور در جلسات دو جانبه و چندجانبه فراهم می باشد لازم است تا مدیران مربوطه با آداب دیپلماتیک آشنایی کامل داشته باشند.
 آمره با اذعان به اینکه این سمینار برای اولین بار در سطح استان مرکزی برگزار می گردد، گفت: این سمینار با سرفصل های آموزشی هادیان جدید دیپلماسی، آداب تلفن ثابت و تلفن همراه، ضرورت رعایت آداب در روابط بین الملل، وقت شناسی در صحنه بین المللی، ظاهر آراسته و لباس برازنده و اصول آن، مهمانی های رسمی و تجاری برگزار می گردد.
شایان ذکر است در این مراسم فرمانداران استان، مدیران سازمانها، دستگاههای اجرایی استان و مدیران شرکت ها و واحدهای صنعتی، اعضای خانه صنعت، اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی و جمعی از معاونین و مدیران شرکت شهرکهای صنعتی استان نیز حضور داشتند

 

Leave A Reply