استانداردسازی و ایجاد برند مشترک محصولات خوشه دست بافته ها راهکار حضور موثر در بازار است

0

 مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه وبویراحمد ، بر لزوم استاندارد سازی وایجاد برند مشترک در خوشه دست بافته های کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، سهراب بنام  با تاکید بر همکاری گروهی ذینفعان خوشه دست بافته های استان گفت : یکی از راهکارهای حضور مستمرو موثر در بازارهای داخلی و خارجی علاوه بر استاندارد سازی مواد اولیه و محصولات تولیدی، استفاده از نام و نشان تجاری جذاب و با مفهوم مبتنی بر المان های طبیعی و تاریخی است.
که با رعایت نکات فنی در طراحی برند و لوگو و دقت کافی در انتخاب نام تجاری، انجام مطالعات و تحقیقات علمی در ایجاد برند را ضروری است.
بنام یادآور شد: محصولات تولیدی خوشه دست بافته های کهگیلویه وبویراحمد از کیفیت خوبی برخودارند و هم اکنون این ظرفیت برای خوشه وجود دارد که با ایجاد برند یکپارچه بر پایه اصول علمی و تبلیغات هدفمند،نمادهای طبیعی وبومی در بازارهای جدیدی حضور یافته و جایگاه خود را بعنوان این برند تثبیت کند.
وی بیان کرد: شرکت شهرکهای صنعتی بمنظور کمک به توسعه بازار فعالین وذینفعان در زمینه تولید دست بافته های استان، کنسرسیوم فروش محصولات مشترک بر پایه استراتژی برندسازی یکپارچه را ایجاد و راهبری کرده که در قالب مرامنامه در حال فعالیت می باشند .
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمداظهار داشت: با ایجاد کنسرسیوم مشترک، امکان فروش محصولات باکیفیت خوشه دست بافته ها در بازار با یک برند معتبر فراهم می شود و سعی خواهد شد با استفاده تحقیقات کتابخانه ای، میدانی و بهره گیری از تجربیات تولید کنندگان و صادرکنندگان، کنسرسیوم فروش مشترک ایجاد شده و از طراحان باتجربه در تدوین ساختار برند استفاده شود.
بنام با بیان اینکه این طرح با تکیه بر پایه مدلهای روز دنیا است، افزود: استفاده از مشارکت جمعی در قالب کنسرسیوم مشترک، تصویری مناسب از دست بافته های استان در ذهن مشتری برجا می ماند

Leave A Reply