طرح ملی تولید پوشاک در روستاهای اردبیل شتاب می گیرد

0

مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی استان اردبیل گفت: طرح ملی تولید پوشاک در روستاهای اردبیل با 700 میلیارد ریال اعتبار شروع شده و در آینده نیز شتاب بیشتری خواهد گرفت.

علی نظری‌ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای این طرح از سال گذشته آغاز شده و شهرک‌ های صنعتی بعنوان حلقه واسط بین کارگاه ‌های روستایی و شرکت‌ های پشتیبانی عمل می‌ کند.
وی بیان کرد: برای اجرای این طرح اختصاص 110 میلیارد ریال تسهیلات یارانه ‌ای از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران مد نظر است.
نظری ادامه داد: راه اندازی بخش پوشاک در روستاهای این استان در قالب کارگاه‌ های کوچک و متوسط هزار و 370 فرصت شغلی در استان ایجاد می کند.
وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید حمایت و پشتیبانی از طرح ‌های صنعتی و تولیدی و اشتغالزایی افراد جویای کار مبنای کار قرار گرفته و در این زمینه رونق ‌بخشی به تولیدات داخلی با جدیت و اهتمام ویژه پیگیری می شود.
نظری بیان کرد: امسال برای اشتغالزایی در شهرک های و نواحی صنعتی استان جذب سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی با هدف کاهش نرخ بیکاری برنامه ریزی شده و تاکنون هم چند نفر برای سرمایه ‌گذاری در این شهرک ها اعلام آمادگی کردند.
17 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل فعال است.

Leave A Reply