معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت فاز سوم مجتمع‌ کارگاهی شهرک صنعتی ثامن الائمه قم را افتتاح كرد

0

 در سفر روز سه‌شنبه علی رسولیان به استان قم كه در آستانه روز ملی حمایت از صنایع کوچک انجام شد، فاز سوم مجتمع‌ کارگاهی شهرک صنعتی ثامن الائمه شامل ۱۸ واحد کارگاهی كوچك ويژه مصنوعات چوبی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری شد.

در آستانه روز ملی حمایت از صنایع کوچک، فاز سوم مجتمع‌ کارگاهی شهرک صنعتی ثامن الائمه با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار قم به بهره برداري رسيد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در سفر روز سه‌شنبه علی رسولیان به استان قم كه در آستانه روز ملی حمایت از صنایع کوچک انجام شد، فاز سوم مجتمع‌ کارگاهی شهرک صنعتی ثامن الائمه شامل ۱۸ واحد کارگاهی كوچك ويژه مصنوعات چوبی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری شد.

همچنين همزمان با این افتتاح، پروژه‌های زیرساختی این شهرک صنعتي شامل 8 كيلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت برق، 5 كيلومتر شبکه توزیع آب، 3 كيلومتر شبكه گاز و 12 هزار مترمربع پیاده رو سازی به ارزش ۸۲ میلیارد ریال وارد مدار خدمت رسانی به واحدهای صنعتی شد.

شهرک صنعتی ثامن الائمه كه در کیلومتر ۲ جاده قم ـ گرمسار واقع است، دارای 140 هکتار مساحت است که 86 هکتار آن زمین صنعتی و همه 140 هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز و تلفن برخوردار است و 316 قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت 47 هکتار در آن منعقد شده است.

107 واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در شهرک صنعتی ثامن الائمه نیز با سرمایه گذاری 568 میلیارد ریال برای 610 نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

معاون فني، مدير حوزه مديرعامل و مشاور امور استان‌هاي سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و جمعي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي استاني و شهرستاني، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را در سفر یک روزه به استان قم همراهي مي‌کردند.

Leave A Reply