برگزاری همایش کارآفرینی و کسب و کار در استان گلستان

0

معاون صنایع کوچک  شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان از برگزاری همایش کآرآفرینی و کسب و کار  با همکاری خوشه فرش دستباف  و دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی گلستان، سیدرضا مسلمی عقیلی اظهار داشت: این رویداد کارآفرینی که در بستر فناوری اطلاعات است در روزهای ششم، هفتم و هشتم اسفندماه برگزار می شود.

به گفته وی شرکت کنندگان در استارتاپ گردهم آمده تا طی 54 ساعت ایده­هایشان را مطرح و پیاده سازی کرده و در نهایت به داوران برتر حوزه کارآفرینی و کسب و کار ارائه دهند.

وی ادامه داد:  موضوعات کاری تیم ها  مباحثی پیرامون توسعه مشتریان، بررسی ایده و ساخت کالای اولیه با استفاده از تجربه مربیان حرفه ای خواهد بود و  شرکت کنندگان در پایان دوره کالای اولیه قابل عرضه به بازار (npv)  را ارائه می دهند.

مسلمی یادآور شد: تمامی  افرادی که با مفاهیم کسب و کار آشنایی دارند و علاقمند به ایفای نقش هایی نظیر بازاریابی، توسعه طرح های تجاری، مدیریت پروژه و روابط عمومی را بر عهده داشته باشند می توانند در استارتاپ شرکت کنند.

وی افزود: هم چنین برای افراد فاقد تخصص که جویای راه اندازی کسب و کار نوپا باشند و طراحان ماهر در وب سایت و شبکه و لوگو و … نیز استارتاپ مفید است.

Leave A Reply