برگزاری دوره آموزشی تربیت عاملین توسعه کسب و کار کشور CDA در استان البرز

0

به گزارش خوشه های کسب و کار،دوره آموزش تربیت عاملین توسعه کسب و کار کشور در استان البرز برگزار شد.

درروز پنجشنبه مورخ 30 بهمن­ ماه مهندس وحدت مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران باتفاق مهندس رضایی مدیرعامل و مهندس رازانی معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی البرز با حضور مهندس ربانی رئیس پارک علم و فناوری استان البرز ضمن حضور کوتاه خود در محل کلاس آموزشی از محل برگزاری و امکانات رفاهی شرکت کنندگان بازدید به عمل آوردند.

پس از این بازدید جلسه­ ای با محوریت تربیت عاملین توسعه خوشه­ های صنعتی کسب و کشور برگزار گردید. در آغاز این جلسه آقای وحدت با بیان اینکه برگزاری چنین دوره­ هایی جهت بالا بردن سطح کیفی و علمی خوشه­ های کسب و کار کشور مفید و لازم است، عنوان داشت: برای نخستین بار دوره CDA با این تعداد نفر و صرف هزینه کم در سطح کل کشور برگزار گردیده است. سطح بالای برگزاری دوره از نظر کمی و کیفی با حضور استاتید و عاملین توسعه خوشه های کسب و کار موفق کشور در نوع خود منحصر به فرد بوده است.

پس از آن آقای مهندس رضایی از مجموعه پارک علم و فناوری جهت همکاری با شرکت شهرکهای صنعتی البرز در برگزاری این دوره با در اختیار قرار دادن فضای آموزشی و خدمات رفاهی برای شرکت کنندگان تقدیر نمود و گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رشد علمی کشور و لزوم ارتباط بیشتر صنعت و مرکز علمی ابراز امیدواری نمود که اینگونه همکاری­ها باعث افزایش سطح علمی صنایع می­باشد.

در ادامه آقای ربانی رئیس پارک علم و فناوری ضمن خوش ­آمدگویی عنوان داشت: این مرکز جهت میزبانی برگزاری چنین دوره ­هایی اعلام آمادگی نموده و این را فتح ­البابی برای استفاده هرچه بیشتر صنایع از دستاوردهای علمی خواند.

در پایان این جلسه مهندس رازانی ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان دوره گفت: شرکت شهر­کهای صنعتی استان البرز جهت نهادینه کردن فعالیت­های علمی و پژوهشی در صنایع مستقر در شهرکهای صنعتی با هدف رشد علمی صنایع از برگزاری دوره ­های آموزشی مرتبط حمایت می­ نماید. از طرفی نزدیکی به پارک علم و فن آوری می­تواند فرصتی مناسب در رسیدن به چشم ­انداز توسعه علمی صنایع توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان باشد. استفاده از مدل حمایتی خوشه های صنعتی و تعدد خوشه های شناسایی شده مستلزم تربیت عاملین توسعه خوشه می باشد که این استان با توجه به امکانات موجود، مقدمات برگزاری این دوره را فراهم نمودند.

Leave A Reply