نگاه توسعه ای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به هنر صنعت فرش قم

0

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم با اشاره به جدیت و اهتمام مسوولان ارشد استان برای فعال سازی نمایشگاه دائمی فرش دستباف استان، همکاری و حضور فعالان خوشه کسب و کار فرش دستباف بعنوان بخش خصوصی را خواستار شد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قم؛ امیرطیبی نژاد در سومین همایش فرش استان قم با عنوان گره طلایی رشتی زاده اظهارداشت: نگاه سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران به هنر صنعت فرش استان قم نگاه توسعه ای است و به هنرمندان و فعالان این صنعت اطمینان می دهیم که شرکت شهرک های صنعتی در کنار شما و یارو یاور شما بوده و خواهد بود.
 
وی افزود: حاضریم به همت خود فعالان این هنر صنعت و تجربیات حاصله در خوشه کسب وکار فرش دستباف قم پا به پای شما برای شناسایی و ایجاد بازارهای جدید، مشتریان بیشتر و فضاهای توسعه ایی متناسب با نیاز فرش دستباف استان که این روزها شاهد رونق بهتر آن هستیم، حرکت کنیم.
 
طیبی نژاد در ادامه با اشاره به سیاست و برنامه های کلان استان برای احداث و راه اندازی نمایشگاه دائمی فرش دستباف قم خاطرنشان ساخت: مسوولان استان و بخصوص استاندار قم به طور جد پیگیرفعالسازی این نمایشگاه هستند و جلسات متعددی نیز برای آن تشکیل شده است.
 
وی تاکید کرد: بدلیل وضعیت حرکتی بخش خصوصی به طور قطع اگر مدیریت این گونه نمایشگاه ها به خود شما بعنوان بخش خصوصی واگذار شود بواسطه سهولت در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها شاهد رونق بیشتر و غنای چشمگیرتری خواهیم بود.
 
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم به ظرفیت های موجود در این شرکت و تجربیات ارزشمند خوشه کسب وکار فرش دستباف قم اشاره کرد و توضیح داد: با توجه به برنامه های حمایتی سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران از صنایع کوچک و فعالان خوشه های کسب وکار و مطالعات بازاری که توسط معاونت صنایع کوچک این شرکت انجام شده، می توانیم بگوییم توان تکمیل سازی و راه اندازی این نمایشگاه وجود دارد.
 
وی ادامه داد:  استان قم چه در بخش خصوصی در قالب فعالان خوشه کسبو کار فرش دستباف و چه در بخش دولتی این ظرفیت را دارد تا با همکاری نزدیکتر برای رفع نیازهای زیرساختی و بازاری این هنر صنعت ارزشمند استان گام های بلندتری نسبت به گذشته برداریم.
 
گفتنی است در سومین همایش گره طلایی استاد رشتی زاده که با حضور استاندار قم، رییس مرکز ملی فرش ایران، اساتید، پیشکسوتان و فعالان این هنر صنعت در قم برگزار شد؛ از تعدادی از پیشکسوتان، دانشجویان برترطراحی فرش دستباف، بافنده نمونه، طراح ونقاش برتر، تولید کننده برتر و صادرکننده برتر تجلیل شد.

Leave A Reply