توسعه بازار فروش با تشکیل برند مشترک خوشه مبلمان قم

0

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم؛ امیر هوشنگ طیبی‌نژاد اظهار کرد: بعد از ایجاد برند پیکما در خوشه کسب و کار کفش ماشینی قم که موجب برکات فراوانی شد این بار خوشه مبلمان قم صاحب برند شد.
وی گفت: نام تجاری صمیم به عنوان نخستین برند مشترک صنعت مبل کشور با تلاش‌های دفتر توسعه و همراهی تعدادی از تولیدکنندگان برتر صنعت مبل قم شکل گرفت که ما این حرکت مبارک را مقدمه‌ای برای توسعه بیش از پیش این صنعت در استان می‌دانیم.

طیبی‌نژاد تصریح کرد: فعالیت‌های مشترکی چون بازاریابی و توسعه بازار داخلی، شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، ایجاد سایت و کاتالوگ مشترک از دیگر اقدامات گروهی فعالان خوشه مبلمان قم است.

وی ادامه داد: با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی پروژه تدوین استراتژی توسعه برند مشترک مبلمان قم در دستور کار خوشه کسب و کار مبلمان استان قرار گرفت و مطالعه علمی برای توسعه این برند و تدوین استراتژی آن انجام شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم در خصوص اهداف و دستاوردهای این پروژه خاطرنشان کرد: شناسایی و تحلیل بازارهای صنعت مبل قم در داخل کشور، تدوین استراتژی برندینگ یکپارچه صنعت مبل استان، تدوین استراتژی‌های کنسرسیوم فروش ایجاد شده در خوشه برای برندسازی مشارکتی و تدوین برنامه‌های عملیاتی کوتاه مدت یک ساله و بلند مدت سه ساله کنسرسیوم از مهمترین دستاوردهای این پروژه بود.

Leave A Reply