همكاري شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

0

 

همكاري شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای ایجاد زنجیره ارزش، افزایش اشتغال و تخصصی‌تر شدن عملکرد صنایع در شهرک‌های صنعتی

 

در نشست مشتركي كه روز يكشنبه با حضور محمد حسین فروزان مهر سرپرست شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، علي رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ايران و علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بر افزایش اشتغالزایی، استفاده از پتانسیل‌های صنعتی، ایجاد بهره‌وری و ارزش افزوده از طريق واگذاری هرچه بهتر تصدي گري دولت به بخش خصوصی تأكيد شد.

شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای ایجاد زنجیره ارزش، افزایش اشتغال و تخصصی‌تر شدن عملکرد صنایع در شهرک‌های صنعتی همکاری مي‌کنند.

به گزارش روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، در نشست مشتركي كه روز يكشنبه با حضور محمد حسین فروزان مهر سرپرست شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، علي رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ايران و علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بر افزایش اشتغالزایی، استفاده از پتانسیل‌های صنعتی، ایجاد بهره‌وری و ارزش افزوده از طريق واگذاری هرچه بهتر تصدي گري دولت به بخش خصوصی تأكيد شد.

در اين نشست با اشاره به اجرای آزمايشي طرح مشترک اين دو مجموعه در ایجاد شهرک صنعتی تخصصي سلولزی مازندران، شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی آمادگي خود را برای همكاري در زمينه استفاده بهینه از امکانات شرکت‌های زیرمجموعه اعلام كرد.

همچنين در ادامه با اشاره به این‌که شهرک صنعتی تخصصی در حوزه محصولات سلولزی در کشور مسبوق به سابقه نیست، و این حوزه ۲۷ ریز فعالیت صنعتی را در زیرمجموعه خود دارد که نشان دهنده ظرفیت بالا برای افزایش تولید، بهره‌وری و اشتغالزایی در استان مازندران است، از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ايران درخواست شد زمينه ايجاد این "هاب سلولزی" در شمال کشور فراهم شود.

در پايان اين نشست نيز اظهار امیدواری شد با ایجاد شهرک صنعتی تخصصی سلولزی در استان مازندران، این اقدام به مدلی کارآمد برای سایر استان‌ها تبدیل شود.

Leave A Reply