همدان استان معین برگزاری تور بازدید از نمایشگاه مواد غذایی روسیه شد

0

به گزارش خوشه های کسب و کار به نقل از بهرام هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان اظهار کرد : تور بازدید از نمایشگاه محصولات کشاورزی ، فرآورده های صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته ( PRODEXPO ) از ۲۰ تا ۲۳ بهمن ماه سال جاری در شهر مسکو روسیه برگزار می شود.
وی افزود : در این راستا هیئت تجاری – بازاریابی واحدهای صنعتی صادراتی در زمینه محصولات و فرآورده های صنایع غذایی و کشاورزی برای بازدید از نمایشگاه اعزام می شود.
معاونصنایع کوچک شرکت شهرک های استان همدان افزود : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده اعضای این هیئت ضمن بازدید از نمایشگاه از مراکز تجاری مسکو بازدید و با طرف های تجاری ذیربط ملاقات و مذاکره خواهند کرد.
وی با اشاره به برگزاری تور بازدید از نمایشگاه مواد غذایی” PRODEXPO ” توسط سازمان توسعه تجارت ایران بیان داشت : همدان به عنوان استان معین و شرکت بازرگانی بین المللی پارس پگاه تجارت نیز به عنوان مجری برگزاری تور انتخاب شده است.
هاشمی با اشاره به پرداخت یارانه از طرف معاونتصنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان همدان به واحدهای صنعتی شرکت کننده ادامه داد : واحدهای صنعتی مرتبط و عاملان خوشه های آن در استان می توانند با حضور مؤثر خود از این فرصت استفاده کنند.
وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا ۱۵ دی ماه سال جاری است ، گفت : متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به معاونتصنایع کوچکاستان همدان مراجعه کنند.

 

Leave A Reply