طيب نيا در پيام نوروزي مطرح کرد: تاکتيک جديد اقتصادي دولت در سال ۹۴

0

وزير امور اقتصادي و دارايي در پيام نوروزي خود اظهاراميدواري کرد که در سال ۹۴ بتوانيم با توان و سرعت بيشتر اهداف تعيين شده را به نتيجه برسانيم و در مسير بالندگي و اقتدار هر چه بيشتر ايران گام برداريم.

متن کامل پيام نوروزي علي طيب نيا وزيرامور اقتصادي و دارايي به شرح ذيل است:

باسمه تعالي
“يا مقلب القلوب و الابصار، يا مدبر الليل و النهار، يا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الا احسن الحال”
اي دگرگون کننده دلها و ديده ها، اي تدبير کننده روز و شب، اي گرداننده سال ها، دل ها و حال ها، حال ما را به بهترين حال ها تبديل فرما.
بهار با همه عظمت و شکوه بي مانند خود، تنها جلوه اي ازکرامت لايزال و حکمت بي مثال قادر متعال است تا هم بندگان خويش را از دل انگيز ترين مظاهر زيبايي بي نياز ساخته و هم آنان را به سخاوت و بخشندگي در حق يکديگر ترغيب نمايد. رستاخيز بهار در گستره طبيعت ، سير از عالم ملک به عالم ملکوت در تمثيلي معادي و نوروزي، در حقيقت پاسداشت شکوهمند اين عطيه و پيام الهي است.خداوند متعال را شاکريم که در سال ۱۳۹۳ با تلاش هاي خالصانه همکاران گرامي در اقصي نقاط کشور و در بخش هاي مختلف خانواده بزرگ وزارت امور اقتصادي ودارايي در چهارچوب سياستهاي کلي اقتصاد مقاومتي و برنامه راهبردي وزارتخانه ، توانستيم سال موفقيت آميزي را پشت سر بگذاريم.

در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي عليرغم کارشکني ها و تحريم هاي همه جانبه دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ، با رهنمود هاي مقام معظم رهبري و همت والاي دولت تدبير و اميد و ارکان مديريتي ، اجرايي و کارشناسي مجموعه اين وزارتخانه شاهد بهبود وضعيت اقتصادي کشور بوديم.با توکل به خدا و به پشتوانه شما همکاران گرامي اميد دارم در سال ۱۳۹۴ بتوانيم با توان و سرعت بيشتر اهداف تعيين شده را به نتيجه رساند و در مسير بالندگي و اقتدار هر چه بيشتر ايران اسلامي گام برداريم.در اينجا فرصت را مغتنم شمرده ، ضمن تقدير و تشکر از مسئوليت پذيري و سخت کوشي همکاران عزيز، آغازسال ۱۳۹۴ را به يکايک شما و خانواده گراميتان تبريک گفته و اميدوارم در سال جديد، با تاسي به حضرت فاطمه زهرا (س) ، در راه شهداء گرانقدر و امام شهداء و اعتلاي ايران اسلامي گام هاي اساسي را برداريم. ان شاء الله

علي طيب نيا وزير امور اقتصادي و دارايي

Leave A Reply