نخستين اينفوگرافيك مفهومي توسعه صنايع كوچك در قم منتشر شد

0

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان قم؛ از آماده سازي و ارائه اينفوگرافيك «اطلاع‌نگاشت» راهنماي مفاهيم توسعه صنايع كوچك با موضوع كنسرسيوم هاي صادراتي از منظر يونيدو براي نخستين بار در كشور خبرداد.
 به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم؛ مهندس امير طيبي نژاد  در جلسه شوراي مديران اين شركت با اعلام اين خبر اظهارداشت: اینفوگرافیک‌ها «اطلاع‌نگاشت» به کمک عناصر بصری نظیر عکس، نمودار، نقشه، دیاگرام و اطلاعات موجود سعی می‌کنند تا مجموعه‌ای از داده‌ها و اطلاعات پیچیده را به‌گونه‌ای به تصویر درآوردند که پیام به شیوه‌ای سریع و قابل‌فهم به مخاطب منتقل شود.
وي با بيان اينكه امروز در انتقال مفاهيم و كاركردهاي توسعه اي كشور در بخش صنعت، توليد و مدل هاي توسعه اي بايستي از د انش هاي روز استفاده كرد افزود: همان گونه كه در برنامه هاي راهبردي و تدوين مدل هاي اجرايي از علم روز استفاده مي شود، در بعد آموزشي و نظري نيز لازم است از روش ها و كاركردهاي مفيد و تاثيرگذار براي هدايت مديران و سرمايه گذاران بخش صنعت و توليد كشور نيز استفاده كرد.
مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم ادامه داد: اين شركت در اولين گام كوشيده است با طراحي اينفوگرافيك توسعه صنايع كوچك، به تشريح مفاهيم، دستاوردها، روشها و اهميت كنسرسيوم هاي صادراتي بعنوان يكي از ماموريت ها و دستاوردهاي مهم در مدل توسعه اي خوشه هاي كسب وكار در كشور بپردازد.
طيبي نژاد با بيان اينكه اين اقدام در راستاي مستند سازي تجربيات علمي و انتقال آن به مديران و سرمايه گذاران صنعت  و به همت صنايع كوچك اين شركت تدوين شد تصريح كرد: در اين اينفوگرافيك علاقمندان با موضوعاتي چون تعريف كنسرسيوم، شرايط و زمينه ها، مراحل ايجاد، مزايا و ساختار سازماني آشنا مي شوند.

Leave A Reply