حمایت شرکت شهرکهای صنعتی یزد از شناسایی و رفع نیازهای فناورانه صنایع

0

 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد از آمادگی این شرکت برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فن بازارها برای شناسایی و رفع نیازهای فناوری و تکنولوژی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی یزد، " سید مسعود عظیمی" در نهمین نشست سراسری فن بارهای منطقه ای کشور که به میزبانی پارک علم و فناوری یزد برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: فضای جدیدی در توسعه سرمایه گذاری در استان یزد ایجاد شده است و فن بازارها می‌توانند در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با بیان اینکه بازار نیاز به تولید رقابتی دارد، اظهار داشت: در صورتی که فن بازارها تقویت شوند و حمایت لازم از انها صورت گیرد می تواند زمینه قاچاق کالا کاهش و یا حذف شود.

وی با اشاره به نقش فن بازارها در عرضه دانش گفت: حضور فن بازارها و شرکت های دانش بنیان در کنار صنایع می تواند تاثیر بسزایی در رفع نیازهای فناوری و دانش های جدید داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد با اشاره به برنامه این شرکت برای شناسایی نیازهای فناورانه صنایع گفت: در صورتی که شرکت های دانش بنیان و فن بازار بتوانند نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی کوچک و متوسط را احصاء کنند و در این مسیر در رفع کامل ان موثر واقع شوند، این شرکت نیز حمایت های مادی لازم را ارائه خواهد کرد.

عظیمی افزود: پس از انتقال و عرضه فناوری نزدیک به 50درصد از هزینه انتقال فناوری توسط شرکت شهرکهای صنعتی بصورت یارانه پرداخت می‌شود

Leave A Reply