حضور برندهاي مواد غذايي قم در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

0

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم از حضور فعالان صنعت مواد غذايي شهرك ها و نواحي صنعتي استان در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات خبرداد.

به گزارش روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي استان قم؛ امير طيبي نژاد با اشاره به برگزاري چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات در محل نمايشگاه بين المللي تهران اظهارداشت: در اين دوره از نمايشگاه توليد كنندگان و صنعتگران برتر شهرك ها و نواحي صنعتي قم كه در قالب برندهاي مطرح كشوري و بين المللي فعاليت مي كنند حضور خواهند داشت.

وي با مهم ارزيابي كردن حضور در نمايشگاههاي تخصصي براي توليد كنندگان ابراز داشت: يكي از اهداف سازمان صنايع كوچك حمايت و برنامه ريزي جهت توسعه بازارهاي داخلي و خارجي با برند سازي محصولات ايراني است كه اين گونه نمايشگاه ها اين پتانسيل را در اختيار توليد كنندگان قرار مي دهد.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم افزود: تعدادي از توليد كنندگان شهر كها و نواحي صنعتي قم نيز كه در محصولات شيريني و شكلات داراي برندهاي كشوري و حتي بين المللي هستند با حضور در اين نمايشگاه ضمن معرفي محصول خود توانمنديهاي استان و ظرفيت بالاي قم در سرمايه گذاري را به نمايش خواهند گذاشت.

وي تاكيد كرد: اين نمايشگاه براي ساير واحدهاي توليدي قم و خوشه هاي كسب وكار فعال در اين بخش مثل خوشه سوهان ظرفيت خوبي است تا با بازديد از ان مقدمات حضور فعال خود در سال هاي آتي را فراهم كنند تا با حضوري پررنگ و فعال ظرفيت بالا و بين المللي قم را به صورت جمعي معرفي كنند.

وي اضافه كرد: در همين راستا با هماهنگي صورت گرفته با ذينفعان حضور در اين نمايشگاه و فعالان خوشه كسب و كار سوهان قم تور صنعتي بازديد از اين نمايشگاه را خواهيم داشت.

گفتني است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات از تاريخ 23 تا 26 شهريور امسال در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار مي گردد.

Leave A Reply