پيام مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران به مناسبت شهادت سردار سرافراز سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی

0

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران به مناسبت شهادت سردار سرافراز سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی رضوان الله علیه پيامي صادر كرد.
 
به گزارش روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، متن اين پيام به شرح زير است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضي‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْديلاً
 
شهادت سردار سرافراز سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی رضوان الله علیه که سرانجام در طریق انسان، ایمان و ایران زیر پرچم پیامبر صلوات الله عليه و به‌دست بدترین مردم به دیدار معبود شتافت، خسارت جبران ناپذيري برای اسلام و ایران است که تنها عنایت و توجه ویژه پروردگار قادر متعال می‌تواند آن را جبران کند.
 
شهادت مجاهد مخلص و شجاع حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش به دست جنایتکاران متجاوز به منطقه و عراق، گرچه او را به مقصد مطلوب خود که "شهادت در راه خدا و خدمت به خلق" بود رساند، ولی همه دوستداران فضیلت و مجاهدت و رهایی مستضعفان آزاده را داغدار کرد.
 
چهار دهه مجاهدت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام در راه پاسداری از خاک ایران و سرافرازی اسلام كه شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ او در همه‌ این سالیان بود، از صحيفه تاريخ و حافظه دلبستگان مقاومت پاك نخواهد شد و خط جهاد مقاومت تا پیروزی نهايي با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت.
 
اينجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران ضمن محکوم کردن جنایت خبيثانه آمریکا در به شهادت رساندن شهید عالی‌ مقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او، برای روان پاک و مطهر ايشان علو درجات و برای بازماندگان معزز و همه همرزمان و همراهان‌شان از درگاه حضرت حق جل و علا، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت نموده و اين شهادت بزرگ را به پیشگاه آقا امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف، مقام معظم رهبری و ملت رشید ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمايم.
 
محسن صالحي نيا
معاون وزير، رئيس هيأت مديره و مديرعامل
سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران

Leave A Reply