پيام تبريك معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران به مناسبت فرارسيدن روز جمهوري اسلامي

0

 معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران به مناسبت فرارسيدن 12 فروردين ـ روز جمهوري اسلامي ـ پیام تبريكي صادر كرد.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران به مناسبت فرارسيدن 12 فروردين ـ روز جمهوري اسلامي ـ پیام تبريكي صادر كرد.
 
به گزارش روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، متن پيام علي رسوليان به مناسبت فرارسيدن روز جمهوري اسلامي به اين شرح است:
 
"همه ‌پرسی نظام جمهوری اسلامی کمتر از دو ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامي ايران برای تعیین نظام جدید حکومتی کشور، به پیشنهاد حضرت امام خمینی(ره) در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸ در سراسر ایران و خارج از کشور برگزار شد، و بر پایه نتایج اعلام‌ شده، نزدیک به ۹۷ درصد واجدان شرکت در همه ‌پرسی با دادن رأی "آری"، با برقراری نظام جمهوری اسلامی ایران موافقت کردند. در روز ۱۲ فروردین نتایج اعلام شد و این روز را روز "جمهوری اسلامی" نامیدند.
 
12 فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است، که در این روز نظام سیاسی کشور پس از 2500 سال با رأی اکثریت قاطع مردم به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر یافت.
 
مردم ایران روز جمهوری اسلامی را كه بهار انقلاب شكوهمندشان، روز شکفتن گل اسلام بر شاخسار زمان، نویدبخش تجلی حق و حاکمیت نظام اسلامی، به ثمر نشستن خون شهیدان و روز استقرار حکومت مستضعفان است، به‌عنوان یکی از ماندنی ترین روزهای تاریخی این سرزمین گرامی می‌دارند و پس از 42 سال از بعثت انقلاب، با اراده‌اي استوارتر در گام دوم انقلاب اسلامي پاي مي‌نهند.
 
دوازدهم فروردین، سالروز تأسيس نظام جمهوری اسلامی و تجلی اراده ملت ایران با يادمان پيام معمار كبير انقلاب اسلامي و گراميداشت ياد و نام شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و مدافعان امنيت و سلامت كشور عزيزمان در پرتو شعار همیشه جاوید "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" بر تمامي ايرانيان مبارک باد: "من به ملت بزرگ ایران که در طول تاریخ شاهنشاهی، که با استکبار خود آنان را خفیف شمردند و بر آنان کردند آن‌چه کردند، صمیمانه تبریک می‌گویم. خداوند تعالی بر ما منت نهاد و رژیم استکبار را با دست توانای خود که قدرت مستضعفین است درهم پیچید و ملت عظیم ما را ائمه و پیشوای ملت‌های مستضعف نمود، و با برقراری جمهوری اسلامی، وراثت حقه را بدانان ارزانی داشت. من در این روز مبارک، روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت، جمهوری اسلامی ایران را اعلام می‌کنم. به دنیا اعلام می‌کنم که در تاریخ ایران چنین رفراندمی سابقه ندارد، که سرتاسر مملکت با شوق و شعف و عشق و علاقه به صندوق‌ها هجوم آورده و رأی مثبت خود را در آن ریخته و رژیم طاغوتی را برای همیشه در زباله ‌دان تاریخ دفن کنند."
 
علي رسوليان
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت،
رئيس هيأت مديره و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران

Leave A Reply