شهرك هاي صنعتي قم رتبه نخست در هزينه شهرك سازي كشور را كسب كرد

0

 

به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم، هوشنگ فرجی معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران كه در آستانه21 مرداد روز ملي صنايع كوچك به قم سفر كرده بود در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر اظهاراداشت: با برگزاري مجامع شركت هاي استاني سازمان صنايع كوچك و پس از بررسي هاي كارشناسي مشخص گرديد استان قم 91 درصد از هزينه درآمدي خود را صرف شهرك سازي كرده است.

وي با بيان اينكه شركت شهركهاي صنعتي خود درآمد هزينه است تصريح كرد: در سال گذشته اين شركت موفق شد با مديريت صحيح و بهره گيري از نيروهاي متخصص و متعهد حجم قابل توجهي از اعتبارات درآمدي خود را صرف پروژ ه هاي عمراني، خدماتي و زيرساخت هاي مورد نياز شهرك ها و نواحي صنعتي استان كند. و بین 31 شرکت شهرک استانی در کشور رتبه نخست را در زمینه سرمایه گذاری برای پروژه های عمرانی کسب نموده است.

مهندس رضوي رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان نيز در اين رابطه توضيح داد: سازمان صنايع كوچك داراي قدمت طولاني در كشور است ولي شركت استاني قم از سال 76 تاسيس شده است.

وي ادامه داد: با وجود نو پا بودن شركت شهر هاي صنعتي استان قم ولي با توجه به جوان بودن بدنه آن توانسته است در 18 سال، راه نيم قرن را طي كند و خود را از نظر بسياري از شاخص ها در رتبه برتر كشوري قرار دهد.

مهندس امير طيبي نژاد مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان قم نيز در اين خصوص بيان داشت: وظيفه اصلي شركت شهرك هاي صنعتي استان قم ايجاد زيرساخت ها و اماده سازي بستر استقرار واحدهاي صنعتي و ورود سرمايه گذار به بخش صنعت استان است كه ما اين وظايف را در دوبخش سخت افزاري كه همان شهرك سازي است و نرم افزاري يعني صنايع كوچك تقسيم بندي مي كنيم.

وي افزود: اين شركت طي ساليان فعاليت خود كوشيده است با بهره گيري از علم روز دنيا و بومي سازي ان و حركت در مدار سياست هاي كلان كشور در راستاي خدمت به خانواده صنعت تلاش كند و موفقيت هاي كسب شده مرهون حمايت هاي سازمان صنايع كوچك، زحمات كليه فعالان در اين شركت از بدو تاسيس تا كنون و ساير دستگا ههاي استان است.

Leave A Reply