شبکه فن‌بازار می‌تواند تحولی جدی در حوزه فناوری و نوآوری کشور و همچنین استان اصفهان ایجاد کند

0

 

به گزارش خوشه های کسب و کار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی اصفهان، محمد جعفری فشارکی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان با اشاره به سابقه طولانی فعالیت فن‌بازار در کشور گفت: من اعتقاد دارم شبکه فن‌بازار می‌تواند تحولی جدی در حوزه فناوری و نوآوری کشور و همچنین استان اصفهان ایجاد کند.

جعفری افزود: می‌دانیم ورود یک محصول فناور جدید به شبکه‌های متعددی که داخل بازار فعالیت می‌کنند سختی‌های بسیار زیادی دارد.

وی ادامه داد: ورود یک محصول جدید به بازار فعلی فرهنگ‌سازی خاص خود را می‌طلبد و ورود آن به شبکه فروش و عرضه بسیار دشوار و دارای مشکلات خاص خود است. حتی برای بخش خصوصی نیز دشوار است به شبکه‌ سنتی بازار وارد شود و ساختارشکنی انجام دهد.

جعفری گفت: این اتفاق نمی‌افتد مگر این که در این راه ثابت قدم باشیم ضمن این‌که حمایت شرکت شهرکهای صنعتی استان  و معاونت صنایع کوچک این شرکت  در ادامه مسیر کمک شما خواهد بود.

گفتنی است در ابتدای همایش امیر حاجی پور، معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان، ضمن خوشامدگویی به مدعوین، به تشریح ماموریتها و وظایف جدید معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی در خصوص توسعه فناوری های واحدهای صنعتی پرداخت.

سپس خانزادی کارگزار فن بازار منطقه ای استان اصفهان ماموریت ها و وظایف فن بازار و نقش فنبازار در ایجاد و توسعه بازار فناوری کشور، برای حاضران را تشرح کرد.

و درادامه، محمد سریرافراز، نماینده صندوق توسعه فناوریهای نوین، به تببین جایگاه این صندوق و همچنین نقش آن درشکل گیری و توسعه بازار برای محصولات فناورانه و نحوه حمایت های مالی صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق توسعه فناوری های نوین از شرکتهای دانش بنیان پرداخت.

در بخش دوم این همایش،نمایندگان صندوق توسعه فناوری های نوین به سوالات حاضران در جلسه پاسخ دادند.

 

Leave A Reply