فراخوان انتخاب عامل توسعه خوشه فرش دستباف سیستان

0

شرکت شهرکهای صنعتی استان سیستان و بلوچستان در نظر دارد به منظور آغاز پروژه توسعه خوشه فرش دستباف سیستان اقدام به انتخاب فرد واجد شرایط به عنوان عامل توسعه خوشه نماید. ، متقاضيان مي‌توانند در صورت داشتن شرايط لازم، نسبت به تكميل فرم ثبت‌نام و ارسال آن به همراه يك قطعه عكس 4*3، كپي شناسنامه و كارت ملي، كپي آخرین مدارك تحصيلي و روزمه کاری به آدرس استان سیستان و بلوچستان،زاهدان،بلوار مطهری،خیابان امداد،شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان ، حداکثر تا تاریخ 20 اسفند ماه سال جاری اقدام نمايند.

شرایط لازم:

  1. دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری در یکی از رشته های مدیریت (کلیه گرایشها)، اقتصاد (کلیه گرایشها)، مهندسی صنایع (کلیه گرایشها)، فرش (کلیه گرایشها)،
  2. تعهد به اشتغال تمام وقت در پروژه، حداقل به مدت سه سال در صورت انتخاب ( محور کار، خود عامل توسعه خواهد بود و عامل حق واگذاری آن را به دستیار و… ندارد.
  3. ساکن شهرستان زابل (ترجیحاً بومی)
  4. آشنایی به زبان انگلیسی
  5. دارا بودن گواهینامه معتبر دوره آموزشی عاملین توسعه خوشه های کسب و کار (CDA) مورد تأیید سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران(افراد فاقد گواهینامه که دارای سایر شرایط می باشند، می توانند به شرط تعهد به گذراندن دوره مدارک خود را جهت ارزیابی ارسال نمایند)

جهت کسب اطلاع بیشتر فایل های پیوست را دانلود و مطالعه نمایید و یا با شماره تلفن 05433263473 تماس حاصل فرمایید

 

Leave A Reply