صنایع کوچک کلید واژه و راه برون رفت از بحران‌ها و رکود اقتصادی است

0

 

وي با تاکید براینکه همواره تکیه بر داشته‌های خودمان بهترين راه موفقيت است، افزود: تکیه بر داشته‌های خود و نگاه به درون، رونق و توسعه پایدار و در نتیجه اشتغال پایدار را به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با اشاره به اینکه اشتغال پایدار دروازه ورود به روزهای بهتر در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جوامع است، تصریح کرد: در استان قم به جهت همجواری با پایتخت و ظرفيت هاي بالا در بخش صنايع كوچك ، برداشتن گام‌های بلند توسعه امکان پذیرتر از ساير شهرهای کشور است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های مناسبی برای شهرك ها و نواحي صنعتي استان قم فراهم است، افزود: درصد بالايي از صنعت و تولید کشور در صنایع کوچک جاي گرفته است و در واقع صنایع کوچک کلید واژه و راه برون رفت از بحران‌ها و رکود اقتصادی است از همین رو ، مشی و خاستگاه اقتصاد مقاومتی را باید در شهرک‌های صنعتی جستجو كرد.

رييس هيأت مديره ومديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان در ادامه بر اهمیت نقش رسانه‌ها در معرفی صنایع کوچک در استان قم تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها با معرفی فرصت‌ها و زیرساخت‌های موجود در صنایع کوچک استان می‌توان شرایط را برای جذب سرما‌یه‌گذاران فراهم کنند تا اثرات مثبت اقتصادی آن راهگشای حل مشکلات و معضلات شهر باشد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود تقارن 17 مرداد روز خبرنگار با 21 مرداد روز ملي حمايت از صنايع كوچك را امري نيكو بيان كرد و آن را فرصتي مهم و ارزشمند براي هم افزايي بيشتر صنعت و رسانه دانست.

Leave A Reply